رفتن به محتوا رفتن به پابرگ

تلفن تحت شبکه
IP Phone

تلفن کنفرانس Conference Phone

تلفن بیسیم
DECT Phone

اسپیکر
Speaker

هدست
Headset

وب کم
Webcam

یستار
Yeastar

آخرین محصولات

خدمات پس از فروش

خرابی های ناشی از ضربه ، شکستگی ، استفاده از ولتاژ نامناسب ، آتش سوزی ، آبدیدگی ، شوک الکتریکی،حوادث طبیعی ، کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات ، اتصال پورت شبکه یا تلفن به برق ، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لواز م جانبی غیر اصلی ،‌با تشخیص کارشناسان فنی شرکت افق مشمول خدمات و ضمانت نمی باشد .

چنانچه زمان انجام خدمات، در هنگام ارسال کالا بیش از یک هفته اعلام گردد، خریدار می تواند تقاضای دریافت دستگاه جایگزین نماید . در این صورت ، دستگاهی با مشخصات مشابه یا نزدیک به دستگاه در دست تعمیر بطور موقت و به صورت امانت در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت .

درباره ما

شرکت داده های نوری افق ایرانیان (سهامی خاص) در سال 1396 برای فعالیت در زمینه های مخابراتی و ارتباطات تاسیس شد. ما عضوی از گروه ایزی هستیم که این گروه شامل تعدادی از شرکتهایی است که در زمینه تکنولوژیهای پیشرفته فعالیت دارند.
با توجه به قرابت زیاد و روزافزون بین شبکه های کامپیوتری و صنعت مخابرات، مجموعه ما تصمیم گرفت شرکتی که به طور تخصصی دراین زمینه ها فعالیت می نماید را تاسیس کند. بنا براین شرکت داده های نوری افق ایرانیان تاسیس گردید.
به این ترتیب، ماموریت و هدف ما (شرکت افق) این است که ، برای کمک به گسترش تکنولوژی های نوین در کشور، در این بازار حضور پررنگی داشته باشیم.
به عبارت دیگر شرکت داده های نوری افق به صورت تخصصی در شبکه های نسل جدید مخابرات و بر روی محصولات این صنعت کار می کند. ما نماینده رسمی گوشی های تلفن تحت شبکه و کلیه محصولات YEALINK در ایران می باشیم و گارانتی افق تنها گارانتی معتبر و مورد تایید سازمان حمایت از مصرف کنندگان برای محصولات Yealink می باشد. در زمینه های دیگر صنعت VOIP(Voice Over IP) و سایر محصولات مرتبط در زمینه شبکه های کامپیوتری به عنوان یکی از فعالان این صنعت در بازار حضوری پر رنگ و تاثیرگذار داریم.

در حقیقت با توجه به اینکه گسترش و رشد صنعت آی تی و پهن باند زمینه ساز افزایش و گسترش اشتغال و پیشرفت کشور می باشد ما وظیفه خود می دانیم که با تلاش و پشتکار و با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در این زمینه ، موجبات تسریع در رشد و شکوفایی صنایع نوین در ایران را به قدر توانایی خود ایجاد نماییم.

آخرین محصولات

شرکت داده های نوری افق به صورت تخصصی در شبکه های نسل جدید مخابرات و بر روی محصولات این صنعت کار می کند. ما نماینده رسمی گوشی های تلفن تحت شبکه یالینک Yealinkو سیستم های گیت وی های Yeastarدر ایران می باشیم و در زمینه های دیگر صنعت VOIP Voice Over IP و سایر محصولات مرتبط در زمینه شبکه های کامپیوتری به عنوان یکی از فعالان این صنعت در بازار حضوری پر رنگ و تاثیرگذار داریم.

يراحی سایت و بهینه سازی توسط هلووب

به بالا بروید